Welkom Om Aisope België Winkel

Retourneren & Terugbetaling

Retourneren & Terugbetaling

1.Over ruilen of annuleren (Terugbetalingen of retouren worden niet geaccepteerd. Restituties of retouren worden om de volgende redenen geaccepteerd.)

Al onze producten worden op maat gemaakt. Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zijn niet verantwoordelijk voor onjuiste informatie als u ons niet binnen 24 uur verstrekt. Na 24 uur is uw bestelling al in productie en kan deze niet meer worden gewijzigd. Kopers nemen alle risico's op zich bij het kiezen van de verkeerde stijl en maat van hun aankoop, in dit geval wordt geen retournering of terugbetaling geaccepteerd.
Verloren bestellingen
Als een bestelling tijdens het transport zoekraakt, sturen we op onze kosten een vervangend exemplaar naar u toe. U krijgt een trackingnummer en dit is wat we gebruiken om te bepalen of een bestelling verloren is gegaan tijdens het transport of is afgeleverd.
Fouten in het ontbrekende adres of verkeerd afleveradres
Als er fouten zijn in het ontbrekende adres of als u ons het verkeerde verzendadres geeft dat leidt tot een mislukte levering en het aan ons retourneert, neem dan contact met ons op en wij zullen het probleem voor u oplossen.
Ruilen (indien van toepassing, de koper draagt ​​de verzendkosten voor de retourzending.)
Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op sales@aisope.be en stuur je artikel naar:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

2.Over het retourbeleid of vervanging (Terugbetalingen of retouren worden niet geaccepteerd. Restituties of retouren worden om de volgende redenen geaccepteerd.)

Alle producten ondergaan een kwaliteitscontrole voordat ze naar u worden verzonden - maar lees voor het geval dat hieronder!
Als het product een van de onderstaande problemen ondervindt bij het openen van de verpakking, laat het ons dan weten door een foto te maken en ons direct te e-mailen met uw bestelnummer.

De afgedrukte afbeelding is niet duidelijk.
De gedrukte afbeelding staat niet in het midden van het shirt.
Pakket verkeerd ontvangen tegen de bestelling.
Beschadigd door levering: gescheurd, vuil.
De bestelling is niet in de juiste maat, kleur of stijl ten opzichte van de bestelling.
Andere fouten veroorzaakt door ons.

Als het product dat je hebt ontvangen een van de bovenstaande problemen heeft, neem dan contact met ons op via e-mail of website met foto's van fouten en je bestelnummer. We zullen een artikel terugbetalen of vervangen wanneer is vastgesteld dat het probleem correct is.
Defecte, beschadigde, verkeerd verzonden artikelen, u komt in aanmerking voor volledige terugbetaling of omruiling als we u een defect, beschadigd of verkeerd verzonden artikel hebben verzonden. Als u van mening bent dat uw artikel tijdens de verzending is beschadigd, moet u de documentatie "Bewijs van schade" verkrijgen van uw bezorgdienst, die bij uw geretourneerde pakket moet worden gevoegd.
Let op: * Retouren worden alleen geaccepteerd als het artikel niet is gebruikt of gewassen en in dezelfde staat is als waarin je het hebt ontvangen.
* We nemen geen verantwoordelijkheid over de maat als we het als uw verzoek hebben gemaakt. In het geval van verzending van de verkeerde maat in vergelijking met de bestelling, zullen we het bovenstaande beleid volgen.
VERZENDING
Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

3.Over het restitutiebeleid:

Uw terugbetaling wordt uitgevoerd op dezelfde creditcard of originele betaalmethode die u heeft gebruikt om te bestellen. Aangezien de terugbetaling een terugboeking van uw betaling is (u ontvangt het geld binnen 72 uur), kunnen we het alleen terugsturen op dezelfde manier als het is ontvangen. Een betaling op deze manier terugboeken is de snelste en veiligste manier om de terugbetaling terug naar u te krijgen.
Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.(Als we de verkeerde goederen verzenden, geven we u het volledige bedrag terug.)
* Terugbetalingsproblemen: Hieronder vindt u enkele redenen waarom u volledige terugbetaling krijgt:
Dubbele bestelling, we zullen er een voor u annuleren en terugbetalen (u ontvangt binnen 72 uur het geld terug).
Uw artikel is/zijn niet binnen 30 dagen ontvangen of u heeft een beschadigd/defect artikel ontvangen (zie voorwaarden in RETOURBELEID), we zullen vooraf zorgen voor vervangende bestellingen en u hoeft artikel niet te retourneren. Maar als je toch wilt terugbetalen, verwerken we het winkeltegoed of de terugbetaling zodra we het retourartikel van je hebben ontvangen. Als je je bestelling moet retourneren of terugbetalen, lees dan de volgende instructies zorgvuldig door:

* Hoe retourneer je je artikel?
Stap 1: Hoe retourneren?
– Retourzendingen moeten binnen 30 dagen vanaf de datum waarop uw pakket is afgeleverd naar ons worden teruggestuurd.
– Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten, dat wil zeggen ongedragen, niet gebruikt en niet gewassen of op een andere manier beschadigd. Alle originele ingenaaide of ophanglabels moeten nog intact zijn.
– Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel.
Stap 2: Onze chequeverwerking.
– Zodra we je retourartikel hebben ontvangen, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. De verwerking van de cheque kost tijd om te vergelijken en te bespreken met onze partner.
Dan wordt je terugbetaling verwerkt. Het duurt 1-2 werkdagen om ze te verwerken nadat we ze hebben uitgegeven, en dan ontvang je binnen 72 uur het geld terug.
– Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geplaatst.
– Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via sales@aisope.be

Neem contact op

Bevoegd om te vertegenwoordigen: Alex Burman
Kantooradres: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom
E-Mail: sales@aisope.be
Reactietijd: binnen 48 uur
Telefoon: +447761980356
Tijd: maandag - vrijdag, 9.00 - 18.00 uur (GMT+2)