Welkom Om Aisope België Winkel

Veelgestelde vragen

1. BESTELLEN

1.1 MOET IK EEN ACCOUNT OPENEN OM MET U TE WINKELEN?

Nee, dat hoeft niet. U kunt elke keer als gast aankopen doen en afrekenen.

Door echter een account bij ons aan te maken, kunt u bestellen zonder dat u elke keer dat u bij ons winkelt uw gegevens hoeft in te voeren. U kunt zich nu direct aanmelden, of u kunt eerst beginnen met winkelen en uw account aanmaken voordat u afrekent op de winkelwagenpagina.

1.2 HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

Klik op 'Inloggen/Registreren' gevolgd door 'Een account aanmaken' en vul uw persoonlijke gegevens in.

1.3 HOE BESTEL IK?

Winkel voor de items die je wilt en voeg deze toe aan je winkelwagen. Als u klaar bent, kunt u doorgaan naar uw winkelwagen en afrekenen. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankopen en betaling bevestigt.

1.4 HOE BETAAL IK MIJN BESTELLINGEN?

Wij ondersteunen betalingsmethode: Paypal

1.5 KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN EN ANNULEREN?

Helaas kunnen we een bestelling niet annuleren nadat deze is geplaatst. Dit stelt ons in staat om uw bestellingen efficiënt te verpakken en fouten te minimaliseren. Het is raadzaam om uw bestelling te controleren voordat u deze plaatst.

1.6 IK HEB EEN KORTINGSCODE, HOE KAN IK DIE GEBRUIKEN?

Voer de vouchercode in bij het veld "Vouchercode" en klik op "Toevoegen" in uw winkelwagenpagina voordat u doorgaat met afrekenen. Houd er rekening mee dat we de vouchercode niet handmatig op uw bestelling kunnen toepassen als u deze tijdens het afrekenen heeft gemist. Zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankoop bevestigt.

1.7 HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING IS BEVESTIGD?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail om te bevestigen dat uw bestellingen zijn ontvangen. Houd er echter rekening mee dat bestellingen alleen worden verzonden wanneer uw betaling is goedgekeurd en het factuur- en afleveradres is geverifieerd. Als alternatief kunt u de status van uw bestelling controleren in "Mijn account" als u een geregistreerde gebruiker bent.

2. VERZENDING & LEVERING

2.1 WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERWERKT?

Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt, met uitzondering van weekends en feestdagen.

2.2 HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

De levertijd van "Bpost" is ongeveer 7-15 werkdagen, de levertijd van "DHL" is ongeveer 5-7 werkdagen.

2.3 HOE KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?

Aisope zal u een trackingnummer e-mailen, meestal nadat we uw bestelling hebben verzonden, u kunt het gebruiken om de trackinginformatie van het item te controleren op de express-trackingwebsite die u kent, of uw bestelinformatie op onze website te controleren. >> Volg je bestelling

2.4 HOE ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
BpostBpost: 12-15 werkdagen
Voor alle bestellingen gelden verzendkosten van gratis verzending
0,00€
DHLDHL: 7-10 werkdagen
Voor alle bestellingen gelden verzendkosten van 10,67€
10,67€

2.5 KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN NADAT MIJN BESTELLING IS BEVESTIGD?

Helaas kunnen we bestellingen niet omleiden zodra uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat u het juiste verzendadres opgeeft.

2.6 ER ONTBREEKT EEN ARTIKEL IN MIJN BESTELLING, WAT MOET IK DOEN?

Onze excuses voor het verzenden van een onvolledige bestelling. Neem dan contact op met onze klantenservice en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

2.7 IK HEB EEN DEFECT ARTIKEL ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Onze excuses als u een defect artikel van ons heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice met een momentopname van het product en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

2.8 IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Onze excuses voor het verzenden van het verkeerde artikel. Neem dan contact op met onze klantenservice en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

2.9 IK HEB MIJN PAKKET NIET ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Stuur een e-mail naar onze klantenservice als je je pakket na 30 dagen nog niet hebt ontvangen en we zullen je dienovereenkomstig helpen

2.10 IK MOET MIJN PAKKET NOG ONTVANGEN BINNEN DE BEPAALDE TERMIJN. WIE KAN IK CONTACTEREN?

U kunt de status van uw pakket controleren via "Volg uw bestelling" op om erachter te komen waarom het mogelijk is vertraagd. U kunt ons ook een e-mail sturen en wij zullen u helpen.